Microsoft Office Add-in: Microsoft Save as PDF


Microsoft Office Add-in: Microsoft Save as PDF



با نصب این فایل که توسط مایکروسافت منتشر شده شما قادر خواهید بود اسنادی را که توسط Word و دیگر ابزارهای آفیس ایجاد کرده اید مستقیما و بدون واسطه با فرمتPDF منتشر کنید



بقیه در ادامه مطلب...



این پچ کاربردی بر روی این نرم افزار های آفیس 2007 کار می کند

  • Microsoft Office Access 2007
  • Microsoft Office Excel 2007
  • Microsoft Office InfoPath 2007
  • Microsoft Office OneNote 2007
  • Microsoft Office PowerPoint 2007
  • Microsoft Office Publisher 2007
  • Microsoft Office Visio 2007
  • Microsoft Office Word 2007


دانلود فایل Save as PDF for Office 2007 از سرور مایکروسافت با حجم 915 KB

دانلود فایل Save as PDF for Office 2007 از سرور 4Shared با حجم 915 KB

تاریخ انتشار : 11/8/2006


نظرات 2 + ارسال نظر
هادی پنج‌شنبه 11 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 02:00 ق.ظ

سلام دوست عزیز ممنونم از شما که نرم افزار FileMinimizer رو در فور شرد آپ کردید. البته من از وب شما این لینک رو ندیدم و با سرچ گوگل تونستم لینک دانلود رو از فورشرد پیدا کنم. و با استفاده از آدرسی که در آدرس فایل گذاشته بودید تونستم وب شما رو پیدا کنم
بازم از شما ممنونم
این نرم افزار در همه سایتهای دانلود دانلودش با مشکل روبرو بود...
موفق و پیروز باشید

مریم چهارشنبه 11 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:45 ب.ظ

ممنون واقعآ!!!!!!!!!!!!!!
خیلی لازمش داشتم و دنبالش بودم! که اینجا پیداش کردم!
یازم ممنون
یا علی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد