معرفی نرم افزار بیت تورنت و دانلود این نرم افزار - Bit Torrent

BitTorrent چیست؟



Torrent در لغت به معنی سیلاب و جریان شدید آب است، دلیل انتخاب این لغت آن است که بوسیله بیت تورنت می‌توانید کامپیوتر خود را در معرض سیلی از اطلاعات قرار دهید!


بیت تورنت یک برنامه کامپیوتری نیست. بیت تورنت متدی برای دانلود کردن فایلها با استفاده از یک سیستم توزیع گسترده‌ی به اشتراک گذاری فایلها به روشPeer-to-Peer است.برنامه‌هایی که برای دانلود کردن فایل با BitTorrent مورد استفاده قرار می‌گیرند ترمینالهای بیت تورنت یا BitTorrent Clients نامیده می‌شوند. بیت تورنت مانند برنامه‌های P2P نظیر Limewire/Kazaa/Napster/ … که قبلا برای دانلود کردن استفاده می‌کردید نیست. این نکته مهمترین عامل سردرگمی برای کسانی است که برای اولین بار با بیت تورنت آشنا می‌شوند. به محض اینکه دانلودرهای قدیمیتان را کنار بگذارید متوجه می‌شوید استفاده از بیت تورنت چقدر ساده و مفید است!


تورنت پروتکل انتقال فایل است که برای به اشتراک گذاری فایل های بزرگ مانند ویدیو، فیلم و … طراحی شده است که نسبت به سایر شبکه ها از مزیت هایی مانند سرعت دریافت بیشتر و بدون آنکه منتظر بمانید می توانید در این شبکه دانلود کنید. برای دریافت اطلاعات از این شبکه نیاز به یک نرم افزار دارید. همچنین می توانید با جستجو در اینترنت سایت های ارائه دهنده خدمات تورنت را بیابید و از آنها دریافت نمائید.

بقیه در ادامه مطلب...


ادامه مطلب ...

Google Earth Plus 5.2.1.1329

توسط نرم افزار Google Earth شما قادر به جستجوی:تصویر، نقشه و اطلاعات جغرافیایی از سرتاسر جهان هستیدو فقط با Type نام منطقه ی مورد نظر به جزئیات آن با Zoom کاملاً مستقیم دسترسی داشته باشید.



بقیه در ادامه مطلب...

ادامه مطلب ...

8 نکته کلیدی در نگارش نامه های الکترونیک

بدون معطلی پاسخ دادن، کوتاه کردن پاسخ ها، منضبط بودن، پاسخ سریع تر به ایمیل های ضروری، محدود کردن عضویت ها و بلوکه کردن هرزنامه ها از مهم ترین نکات و آداب نامه نگاری الکترونیکی به شمار می رود.به گزارش فارس، ایمیل تنها زمانی یک ابزار مناسب برای برقراری ارتباط است که به طور صحیح از آن استفاده شود. برخی دیگر از ملاحظات موجود در این زمینه به شرح ذیل است. بدون معطلی پاسخ دهید:اگر ایمیلی دریافت کردید حداکثر 2 روز آن را بدون پاسخ بگذارید.




بقیه در ادامه مطلب...


ادامه مطلب ...

نرم افزار فشرده سازی و کم کردن حجم عکس FILEminimizer Pictures

FILEminimizer Pictures ابزاریست که برای فشرده سازی عکسها با فرمتهای مختلف استفاده میشود تا در عین حفظ کیفیت حجم اشغالی توسط آنها را کاهش دهد.

اگر شما مسئول به روز رسانی مطالب وب سایت و یا وبلاگ شخصی خود هستید و همیشه با وجود سرعت پایین اینترنت با مشکل کاهش سرعت بارگذاری صفحات هنگام استفاده از گرافیک سنگین روی صفحه مواجه میشوید و بدون شک استفاده از گرافیک صفحات را جذابتر مینماید و نمیتوان از این اصل مهم برای جذب کاربر گذشت, پس باید به دنبال وسیله ای بود تا حجم عکسها و تصاویر مربوطه را در عین حفظ کیفیت به حد قابل توجهی کم نماید تا سرعت بارگذاری نیز در این راستا افزایش یابد. و اینجاست که نرم افزار FILEminimizer Pictures پاسخگوی نیاز شما خواهد بود.



بقیه در ادامه مطلب...


ادامه مطلب ...

نحوه نصب و آپدیت BIOS مادربورد

نحوه نصب و آپدیت BIOS مادربورد


یکی از رایجترین دلایل مراجعه کاربران به مراکز تعمیر کامپیوتر ، وجود مشکلات مرتبط با مادریورد و به ویژه بایوس آن و عدم توانایی حل این مسئله است. اما حل مشکل بایوس مادربورد بسیار ساده است. تنها کافی است بایوس را مجدد نصب نمایید. اما شاید صورت این کار اندکی پیچیده باشد ، در این ترفند قصد داریم تا نحوه کامل نصب و آپدیت بایوس را برای شما مطرح کنیم.


بقیه در ادامه مطلب...


ادامه مطلب ...